<3 <3 <3

Det spelar ingen roll hur jobbiga ni tycker jag är just nu men jag måste åter igen få säga att jag har världens bästa älskling!

I torsdags väckte han mig med frukost, nybakade scones! :D Och det var väl bara en liten hint om vad som komma skulle för på kvällen bokade han in biljetterna till England. 6:e augusti drar vi en hel vecka tillsammans med min far i underbara England!

LDN baby!

<3 <3 <3

Fy fan vad jag känner mig bortskämd!


Så nu behöver jag faktiskt era tips på vad jag ska kunna göra för att återbetala detta! Han fyller år i december, strax innan jul, så jag har ju lite tid men bäst att planera redan nu! OBS!! Skicka mail isåfall istället för kommentarer (nog för att ni ALLTID skickar mail istället för kommentarer), just in case min älskling skulle titta in här!  Hi hi, det ska minsann inte avslöjas några hemlisar är inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...