Ny singel med Solitude!

Jag har tidigare nämnt Solitude i min blogg, ett band här från Värnamo som består av min bror och några vänner. Det är inte helt obekant för er alla att det har gått VÄLDIGT bra för dem på sista tiden också med ett "nysläppt" fullängdsalbum som fått otroligt bra kritik! Igår släpptes nya singeln This is the end i en omgjord version med en officiell Lyrics-video på Youtube. Jag tycker bara mina grabbar blir bättre och bättre och denna version är fantastisk!
 
Idag är det dessutom sångaren Patrik "Lobby" Larssons födelsedag!! 28 år på jorden! Hipp hipp hurra hurra hurra!! 
 
 
Lyssna och njut!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katta

Hälsa han grattis från mig! :D För både födelsedag och bra låt!

2012-09-22 @ 13:07:45
URL: http://hestia.blogg.se
Postat av: Sarah

Va kul att de går så bra för dom :)

Sv: Igår sola ja o sen på kvällen chilla ja ba. Ida har ja vart runt i massa affärer o kollat efter en laddare till en bärbardator o nu kollar ja på Avatar. Imorn ska ja till Grönan. Va händer för dej i helgen då? Ja dansar minst 4 ggr i veckan.

Sv: Haha okej :)

Jaa de va konstigt att ja inte såg de matta lacket. Hänger de inte bland deras egna lack? För ja kolla där. Tack för länken ja ska kolla hur den ser ut.

2012-09-22 @ 22:58:58
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...