Lyx!

Jag snubblade över detta när jag läste en av mina favoritbloggar om Nail Art, nämligen The Daily Nail. Vi snackar om en otroligt talangfull tjej. Men det är inte hennes naglar jag ska blogga vidare om utan denna giftpack från Zoya!
 
Zoya Gilty Pleasures Velvet Box set
Boxen kallas Gilty Pleasures Trio och innehåller tre nagellack samlade i en sammetslåda! Den svarta färgen "Raven", den vita färgen "Purity" och denna:
 
Zoya Gilty
Ett genomskinligt nagellack med guldflagor i 18 karats äkta guld!
 
Officiellt datum för lanseringen är 15:e oktober. Däremot så har jag inga förhoppningar om att det kommer finnas några lådor kvar alls. Förbeställning har varit godkänt sedan en vecka tillbaka och priset ligger bara på $30. Alltså inte ens 300 kronor för hela lådan... Och som Zoya själva skriver om lådan. "When they are gone, they are GONE!" Inga fler såna här lådor kommer att tillverkas. :(
 
Det här hade varit perfekt att göra något med när jag har min challenge nr 46 eftersom temat då är LYX! Men chansen är ju inte så stor. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...