Inspiration! Ruskiga regnnaglar!

Min challenge denna vecka handlade ju om regn, och även om det i stort sett regnar hela dagarna som det gör nu så tycker jag att det är jättesvårt att hitta inspiration.Jag tycker nämligen inte alls om när det regnar och är grått och trist. Visst, det är mysigt att krypa upp i soffan med en bra film, en rykande het kopp med te och nyvärmda vetetofflor på fötterna, men jag vill ju vara ute ibland med! Framförallt blev det jobbigt eftersom det inte ens regnade den dagen jag målade naglarna! 
 
 
Här kommer iallafall lite inspiration på naglar som har med regn och rusk att göra!
 
 
Glitterregn! Källa
 
Ostadigt väder! Källa
Electric storm! Källa
 
Efter regn kommer solsken! Källa
 
Under my Umbrella! Källa
 
Något att göra en regnig dag kanske? ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Håller me om att de regnar typ jämt :/

Sv: Ja hade inte sett Familjen Addams innan. Teatern va riktigt bra!

Jaa har ba 3 lr 4 yngel kvar :/

Jaa de va tur att ja fick tag på de sista lacket :) Men såg nyss på en annan blogg att en hade köpt ett ida men de ser inte ut som mitt fast de va HM:s :O Kanske e en ny förpackning :P Jaa HM har ju bra pris :)

Vet inte va ja ska göra i helgen men ska kanske träffa lite nytt folk. Va skaru sj göra?

2012-10-05 @ 20:49:09
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...