Myskväll, bowling och skadad tumme!

Jag har haft en superhelg verkligen! Jag tänkte egentligen bara ta helgen som den var, inte planera något och bara se vad som händer. Och vad hände?
 
Jo:
 
 
+
 
 
Myskväll på fredagen med sushi, nudelsoppa och Hunger Games med älsklingen. Filmen var bättre än jag trodde, men definitivt överskattad, framförallt om man sett Battle Royal!
 
 
På lördagen ringde min bror och frågade om vi ville spela lite bowling och det gjorde vi. Efter att ha "slarvat bort" taxin dvs. Och bowling är en farlig sport. Precis mitt i ett kast så högg det till i hela tummen och jag tappade klotet och då hade det här hänt...
 
OBS, känsliga läsare varnas!
 
Okay, det kanske inte ser jättehemskt ut på bilden, men den tog jag dagen efter. Nageln bröts av riktigt långt ner så det började blöda och det svider något så fruktansvärt!! Och det svider galet mycket idag också!
 
 
 
MEN, helgen var iallafall galet rolig och avkopplande. Se vad som händer när man inte planerar! :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja tkr The Hunger Games e sjukt bra men alla kan ju inte tycka lika :)
De e sjukt kul att bowla :)
Fingret ser ut att göra riktigt ont :/

Sv: Jasså dog så många salamandrar :( Ja vet inte om ja har alla yngel kvar men de e hur många som helst iaf :) Jasså de visste ja inte att djuraffärer tog emot yngel :O

Ja tkr verkligen du ska åka till Grönan :)

Jaa man får ju hoppas att de matta lacket finns kvar men ja har ju kollat på massa HM nu o ingen har haft de :/

Ha en bra da du me!

2012-10-02 @ 13:23:20
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...