Kaos!

I lördags så åkte jag och älsklingen iväg med Jenny och Ia till Ullared. Alltid roligt att åka dit tycker man... innan man kommer dit. Det var totalt kaos. Det råkar vara högsäsong nu och när vi kom fram vid 10-tiden så var det en gigantisk kö och väktare som skickade runt oss runt hela området flera gånger! Vi var nästan framme vid dörren när en vakt kom fram och påpekade att vi fick flytta på oss ör kön gick minsann inte där! Okey...
 
Inne i själva varuhuset var det inte jättefarligt, bara högljutt men kön ut var vedervärdig och jag fick veta sen att det var 23 000 besökare den dagen!!
 

Vi fick i alla fall med oss en massa härligt. Vi kommer inte behöva köpa pasta på ett tag bland annat, sen fick vi med oss en härlig tavla till hallen som jag letat efter jättelänge! Några julsaker slank ner också eftersom vi knappt har något sånt. Jag köpte mig även en underbar, tjock, gosig och varm lila kofta som jag kommer bo i ett tag. :)
 
men.... 23 000....!! Aldrig mer Gekås på högsäsong och helg!

Kommentarer
Postat av: Anna Terneborg

Oj då, det lät lite väl saftigt ja! Jag har bara behövt stå i kö på utsidan en gång när jag varit där, har på något vis lyckats slippa det. Och 23 00 låter inte illa alls! Tur att ni kom därifrån helskinnade ;)

Svar: Jag tänkte på det häromdagen, kanske inte min kommentar kommit fram.. Men det var väl något sådant, ja. Tråkigt när det blir så! Jag har en Skräppost med, men inget som dykt upp där vad jag kan minnas i varje fall. Får kanske dubbelkolla där några gånger nu framöver.

Just nu är jag hemma från jobbet med feber, så det är väl inte jättekul. Men annars är allt bra med mig, i det stora hela vill säga :) Hur är det själv? Klarar du av hösten såhär långt? :) Kram

2012-10-09 @ 11:01:02
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: Sarah

Gu va kul me Ullared :) Ja vill me dit igen :)
Fast de där me köer e inget kul o va va de för vakt egentligen? :S
Kul att ni hitta lite saker :)

2012-10-09 @ 23:46:59
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...