Otacksamma odjur!

Som jag nämnt tidigare i bloggen så har vi eldbukssalamandrar hemma. 4 vuxna, 3 "ungdomar" och 1 yngel och nu har mina salamandrar lagt nya ägg, vilket de troligtvis kommer att göra ända fram till april-maj ungefär. Igår spenderade jag en timme på kvällen med att skopa ut ägg ur växter för att lägga över i ett annat kärl så länge. Jag gjorde riktigt rent och fint i deras aquaterrarium igår kväll och tacken för det var...? Jo, ett halvt dygn tog det sen bestämde sig rackarna för att det var lite för tomt i växterna så nu har de lagt ägg där igen!
 
Kan de inte vänta tills jul åtminstone så kan jag låtsas att de dekorerar! Nej, det är bara att vänta tills de lagt ännu fler och sen göra om det.... Om någon är intresserad kommer vi säkert ha massor av dessa odjur över sen! :D 
 
Skyldiga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...