Göteborg!

Om några minuter drar jag iväg med älsklingen, Jenny, Tobias och Ia i min lilla ryggsäck till bil för en trevlig helg i Sveriges bästa stad - Göteborg!! Där ska vi möta upp de trevliga grabbarna i Solitude, Fidde, Philip och Johanna! Jag är så peppad och förväntansfull och nästan lite nervös! 
 
Det blir Sticky Fingers ikväll för att se Solitude som jag nämnde tidigare, ska sova i en mysig stuga och sen blir det heldag i Göteborg centrum imorgon!
 
Lovar att ta hand om alla kommentarer när jag kommer hem igen! Trevlig helg på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Få se om jag tar mig dit eller inte, men annars ska jag se om jag ser dig där. Hoppas du får en awesome helg här i GBG i alla fall :D

Tro aldrig man kommer vänja sig riktigt vid kylan som kommer varje år. Men det är bara till att bita ihop.

2012-11-09 @ 17:47:50
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...