With nothing left to do...

Jag har verkligen inte varit aktiv på bloggen idag, och egentligen beror det inte på att jag inte haft tid, jag har bara inte haft någon inspiration eller ork. Som ni kanske förstod av det förra inlägget jag gjorde så sov jag ju inte bra alls i natt och vaknade ganska sent. 12:30 för att vara exakt men det känns i kroppen att jag inte riktigt sovit ut ordentligt.







Men trots det har jag iallafall tagit tag i min del av gårdsstädningen som egentligen skulle skett igår. De ställde in den på grund av dåligt väder, men frågar du mig var det fantastiskt väder igår för städning. Vem vill städa när det är kanonväder liksom, och igår var det uppehåll och bara lite blåst. Så då kan alla grannar stå där och städa nästa helg såkan jag vara ledig och sitta och njuta i det soliga vädret som utlovats. ;)


 

Utöver det så har jag faktiskt även lagat mat till både mig och min mamma och jag har pratat med min far lite kort, städat köket och har ändå haft tid att njuta lite av solen och tala med älsklingen i telefon i 2 timmar!


Så egentligen är det väl först nu som jag känner att jag inte har sovit. Nu när jag sätter mig ner i soffan med datorn, inser att det inte finns något sevärt på teven och bara dricker te och varvar ner. Det är inte ofta jag är trött redan vid midnatt så man kanske ska ta tillvara på det?


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...