Solbränd och lycklig!

Jag har precis kommit hem igen från Värnamo efter en långhelg tillsammans med min älskling. Jag har ju faktiskt varit duktig och mobilbloggat ganska mycket under hela tiden jag varit borta. Dock inte idag! Det har varit galet fint väder idag! Jag blev jättesolbränd, med en riktig bonnabränna efter våran fisketur igår och idag har jag försökt jämna ut den lite iallafall. Har ju varit tillräckligt varmt för att springa ute i kjol och linne. När det är varmt är denna bloggerska en mycket lycklig tjej! <3


Men jag har inte bara latat mig i solen utan har även fixat en massa med mina små salamandrar. Jag och älsklingen har ändrat om lite hos de vuxna, gjort "land-akvarium" till de små när de väl börjar krypa upp på land och även kontrollräknat ungarna. 11 ungar är de inte 9 som vi trodde från början!


11 små salamander-bebisar!
11 små yngel och en snigel! Men nej, de bor inte i denna låda i vanliga fall. :)


Kommentarer
Postat av: Emetofob - Att leva med spyfobi

Vad skönt att du verkar ha haft en mysig helg :)



Och håller med dig totalt ang att ingen verkar ta fobin på allvar liksom, hela livet drabbas ju!!

2012-05-22 @ 10:34:49
URL: http://emetofob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...