Driver solen med mig?

Har lägenheten för mig själv och är utan min älskling tills imorgon då jag ska ner snabbt till Skåne för att hälsa på honom, så jag tänkte passa på att lägga mig ute i bikini och sola. Tycker inte om att gå i bikini framför andra annars och solen lyser ju på idag med.


Trodde jag ja!!


Så fort jag går ut och lägger mig på min filt så går solen i moln! Så jag går in igen och solen tittar fram. Jag går ut igen med en kopp kaffe och en tidning och tro sjutton att solen går i moln efter 5 minuter igen!


Haha så här har det hållt på den senaste halvtimmen så nu ger jag upp och tar en promenad till kiosken istället. Ska ha en riktig gräsänklingskväll med allt vad det innebär!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...