En vecka går väl fort...

Jag har tagit en väldigt välförtjänt bloggpaus under helgen som en del kanske märkt. Min dator och jag har dock blivit vänner igen efter lite städning bland alla mappar och cookies och annat skräp. Det kan ju faktiskt behövas lite då och då.


Jag har även saknat min älskling något fruktansvärt, men eftersom han var på massagekurs hela helgen så var det inte värt för mig att åka ner heller. Men nu längtar man ju! Men han kommer iallafall hem på fredag. <3


Sen har jag ju haft min brors galna katt som ett litet substitut. Sen att hon är allt annat än gosig och i stort sett inte vill veta av en om man inte leker med henne det är en annan sak. Men nu när hon har åkt hem så känner man ju hur tomt det är utan henne. Ingen nyfiken liten kisse som håller stenkoll på en.

Resten av kvällen ska jag bara äta upp resten av mina chips, spela Rayman och fundera på vilka färger jag ska använda i denna veckas Nail Art Challenge. Kom gärna med förslag på färgkombinationer som är snygga. Helst 3-4 färger. :)


Hoppas ni alla haft en skön helg och nu önskar jag er en fortsatt bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna Terneborg

Mysigt, då får ni en trevlig helg nästa vecka då :)



Svar: Ja, men så är det verkligen. Riktigt enkelt och snyggt och lätt att variera och fräscha upp :)



Haha, ja jag har inte riktigt vågat ha blommor framme. Just in case.. Men jag fick en bukett då jag fyllde år och den har klarat sig riktigt bra, får nog köpa hem fler blommer. Det lyfter ett rum så mycket tycker jag :)

Hon kanske blir lite mer kärvänlig när hon växt till sig lite :)



Ja, men idag har jag mått bra iaf. Alltid något ;) Hoppas du får en god natts sömn. Kram

2012-03-18 @ 23:57:27
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: Tack så mycket! :D

2012-03-19 @ 08:31:01
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
Postat av: Cinderella

Hej, jag tycker din blogg är jättefin och att du gör jättefina naglar. Jag har blivit jätteintresserad av just nagelkonst och jag har några frågor till dig om du känner för att svara på dem...



Vad behöver man för att börja med Nail Art?

Var hittar du all din inspiration?

Har du tips på några bra bloggar om Nail Art?

Har du något riktigt bra fusktips?

Vilka nagellack tycker du är bäst?

Vart köper du helst nagellack?

Hur många nagellack har du?

Finns det några nagellack du inte rekommenderar?



Tack så mycket för att du delar med dig av dina naglar.. :)

2012-03-19 @ 13:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...