Wild West!

Jag har fortfarande inte riktigt fått kläm på den nya designen på Blogg Esses plattform men nu verkar det fungera någorlunda iallafall. Så vi kör en uppdatering till från helgen. :)

I lördags åkte jag och älsklingen hem till min mor för att jag skulle packa ner lite mer grejer och för att ta en fika med min mamma. Efter fikan var min mamma desperat att få hitta på något så det blev ett spontanbesök på High Chaparall. Det tar ju bara 5 minuter att köra dit från min mamma och vi som bor i området får dessutom komma in gratis så det är inte ovanligt att man hamnar där på sommaren. :)
Minishettisar!! Ville så gärna ta med dem hem!


Indianbyn


Old Mexico. Så fort vi gick in där sprack molnen upp och det blev galet varmt ett tag!


En fin åsna! :D


Lucky Luke underhöll som vanligt.


Det gamla tåget som går från västernstaden till Old Mexico och tillbaka, Det åker man aldrig numera för man blir trött på att bli rånad.

Just denna helg var det dessutom Country Music Festival och man behövde biljett för att komma in på själva konsertområdet men det var livemusik lite överallt i parken och dessutom en marknad. Även om jag varit på High Chaparall varje sommar sen jag kunde gå i stort sett så är det ändå lite småkul att åka ut dit och titta. Det är något fascinerande med hur vuxna män blir barn på nytt så fort de kliver in i parken för då köper de sig en cowboyhatt och vissa går verkligen in i rollen som cowboy för en dag. Tur det kan vara så ibland, att folk kan släppa sina fasader och bara leka!






Kommentarer
Postat av: anniepiie

åhh så trevliga områden du har varit i! :) Bra bilder! :) Jag har oxå kommit underfull med hur allt funkar nu, lite knäppt med kommenaterna i början. Bättre just med kommentarerna som det var innan tycker jag! :P vad tycker du? Kramis

2012-06-19 @ 20:51:21
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...