T.W.I = Totally Worthless Information

Det blir ganska många såna här tidsinställda inlägg med onödig information. Ska göra mitt bästa för att försöka uppdatera på vanligt vis också. Anyways, här får ni en awesome lista med T.W.I. även kallat Totally Worthless Information.



*Min sms-signal på mobilen: Kakmonstret. Om nom nom nom. ;)

*Mitt favorit-godis: Choklad, helst vit eller med nötter. Mörk choklad går bort helt!

*Hejar jag på i fotboll: West Ham United, eller Englands landslag.

*Färg på mina strumpor idag: Röd- och svartrandiga med dödskallar på

*Min bästa vän: Kan inte välja vem som är min bästa vän. Finns flera som hamnar på den platsen.

*Så länge har jag bloggat: Lite mer än 2 år tror jag...

*Åt jag till frukost i morse: Havrekusar med leverpastej. Om nom nom!

* Favorit på tv just nu: Haha, McLeods döttrar som jag sett 5 ggr innan. :D


*Sista utlandsresan jag var på: Var i England och hälsade på min farsa.


*Min favoritfärg: Svårt att säga. Inte lila och inte rosa utan en blandning, fast mer röd.. Magenta typ, fast mer nedtonat... >.<


*Sola eller bada?: Bada!!! Alla gånger!!


*En sport jag sysslar med: Ingen just nu, men vill ta upp ridningen igen.


*En ovanlig talang jag har: Kanske inte talang på det sättet men jag har en förmåga att alltid komma ihåg onödig fakta.


*Mitt drömresmål: Tanzania & Zanzibar. Absolut drömmen, men vill se allt!


*Något oväntat som folk inte tror om mig: Att jag är en av administratörerna på Wikipedia. (Inte så häftigt som det låter)


*Min outfit idag: Just nu kör jag på ljusgråa jeans, ett randigt linne och en svart cardigan. Bekvämt idag!

*Detta ligger närmast till höger om mig: En kopp te. :)

 

*Och på vänster sida: Min mobil. >.<

*Mitt största komplex: Min näsa alla tider.

* Mest nöjd med: Mina ögon.

*Min favorit-skönhetsprodukt: Mitt bodybytter Fig/Cucumber som luktar sååååå gott!

*Tycker om den här listan: Onödigt men kul. Alltid lär man sig något!


Kommentarer
Postat av: Rinki

Jag tycker att det var rolig information :) det är alltid roligt att få reda på lite saker om en person som bloggar, på ett enkelt och lättsamt sätt.



Sv: Hej! Åh, det känns så skönt att vara tillbaka, fast mest skönt att få se en kommentar från dig! Det känns så härligt, jag anser att du är en väldigt god vän och kan inte låta bli att känna mig lite tom utan dina bloggkommentarer :).



Yes, vi har fått höra om lägenheten och flyttar om redan en månad! Det är helt galet, jag har skrivit upp lista på vad vi behöver, nu är det packningen som vi måste få ordning på! Känns som att det är så galet mycket saker att ta vara på, men det ska nog gå.



Det var den storleken jag hade tänkt chansa på, men det är alltid bra att fråga :). Som sagt kommer nog presenten lite senare, då presenten inte finns på lager än, men så fort den finns så är den på väg till dig. Du förtjänar det <3. Hehe, nope är ingen stalker jag lovar. Om den kommer mycket senare (hoppas på att det går snabbt) kan jag fortfarande skicka till den adressen?



Det låter som att ni kommer att ha väldigt snygg inredning, jag gillar nog lite av allt möjligt. Både sådant du beskriver och asiatiska influenser med fina starka färger (på kuddar och sådant)...tja, vi får se hur det blir ;).



Jag håller med, hemskt om alkohol blev så lättillgängligt och synligt. Man vill ju helst inte ens ha reklam om alkohol och när man väl har det ska det ju finnas varningstexter, hur blir det då ifall alkoholen började säljas till höger och vänster?

Det är ju så också att de som börjar dricka tidigt och hamnar i sådant trubbel är dem som fått det tillgängligt hemma sedan tidig ålder.



Jo, men precis så var det säkert, att jag och mina föräldrar hade olika förväntningar på Indien-resan. Då kom jag och min bror varandra väldigt nära kändes det som, i alla fall när jag verkligen behövde det de första dagarna.



Fast jag tror samtidigt att även om jag inte åker dit för att ta reda på saker om Indien, så kommer det nog aldrig att bara vara ett turistmål för mig.



Tusen Kramar och Pussar!

2012-06-05 @ 15:50:34
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: anniepiie

Choklad är gott minsann! :D Allt bra med dig annars? Är sämt på att blogga nu för tiden men ska försöka bli bättre! :) Har du några speciella planer för imon? :) Kramis

2012-06-05 @ 19:23:07
URL: http://anniepiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...