Som fisken i vattnet

Jag kan väl börja med att säga att helgen var fett awesome! Festade både på fredagen och på lördagen. Jag mobilbloggade till och med om detta, men det verkar som att mobilbloggning inte alls fungerar för tillfället. Inte ett enda inlägg kom fram till bloggen. Oh well. Var en hel helg med drinkar, tårtor, god mat och ännu bättre sällskap.


I och med all tårta och sånt så måste man ju ändå komma igång med träningen ännu mer så igår var jag och älsklingen nere i sporthallen och skaffade oss varsitt halvårskort. Jag skaffade mig bara för simning medan han tog gym+bad. Så jag simmade igår medan han stod på cross-trainerna och sen satte vi oss i ångbastun ett tag.

Jag älskar att simma och bada och har alltid trivts i vatten så det känns som ett bra komplement till mina rörelseövningar som jag brukar göra. Vi ska iväg och simma idag också, så fort älsklingen kommer tillbaka från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...