Mys på altanen!

Idag har jag börjat min dag med att packa ner film, en väldig massa film! Älsklingen har nämligen över 2 hyllor fulla med DVD-filmer som ska packas ner. Jag har även fixat tvätt, dammat av hyllor och städat köket så noggrannt att det blänker! Så nu har jag tagit en paus, tittat på min dagliga dos McLeods döttrar och bosatt mig ute på altanen för att jobba lite med Wikipedia. Kaffet i högsta hugg, en mysig utsikt och man hör åskan som långsamt kommer inrullandes. Mysigare än så här kan det inte bli när man får sitta hemma själv medan älsklingen jobbar.
 
 
Min "arbetsplats" för tillfället!
 
Jag ska gå runt och fota i trädgården någon dag och visa er här på bloggen, för den är underbart härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...