Loppmarknad idag!

Det känns som att denna vecka kommer bli en av de mest aktivitetsfyllda jag har varit med om, och att jag inte alls haft tid till att blogga ordentligt, mer än de två inläggen om vad jag gjorde i helgen.
 
I måndags och igår har jag varit och simmat och sen har jag spenderat hela kvällarna med att hjälpa en vän att tömma ett hus. Vi har plockat, slängt, städat och rent ut sagt blivit förundrade över vad vi hittat. Det har varit en gammal väskfabrik i kontorsdelen av fastigheten tidigare så vi har hittat en hel låda full med bara lås och kedjor till portmonnäer, Vi har hittat över 3000 små speglar som troligtvis använts i väskorna och flera lådor med vanliga plastkammar. Galet vad man kan hitta.  
 
Vi har hittat så mycket fina, konstiga och roliga saker så nu har vi anordnat en loppmarknad till ikväll för att bli av med lite grejer. Det finns säkert någon som har större nytta av sakerna än vad vi har. Allt som blir över kommer skickas till Erikshjälpen. :) Är det någon som är i närheten av Värnamo så är ni välkomna på Loppis i huset mittemot Kvantum och Blomsterlandet. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...