♥Världens bästa pojkvän!♥

Min älskling är helt underbar på alla sätt och vis och idag hade han en liten överraskning till mig! Liten och liten, det var ingen liten överraskning heller. Helt plötsligt säger han att han bara ska åka iväg en liten snabb runda och hämta en semesterpresent och kommer hem med en låda. I lådan låg allt detta:

3 stora expansionpaket och 6 småexpansions till ett av våra favoritspel Carcassone, och Labyrinth, ett spel jag ägde när jag var liten och som jag inte spelat på flera år!! Underbara älskling som komemr med så fina presenter bara sådär en torsdag. Skönt att han har semester från och med ikväll! Då ska det spelas, avnjutas lite god dryck och firas!  

♥♥♥♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...