Shoppingrunda och fika med mamma

Har spenderat en eftermiddag med min mamma nere på stan och småshoppat lite. Två fika-pauser hann vi med också. Även om det regnade som sjutton så var det en härlig eftermiddag. Jag hittade väl inte jättemycket att köpa heller, men var inte på jakt efter något.
 
Däremot köpte jag H&M matta topplack som jag hoppas att jag ska kunna använda i någon utmaning snart. Blev bara lite småsaker som lite nya underkläder, ett kaffe med whiskeyarom och ett nytt gott te med rosor, jordgubbar, röda bär och vanilj.
 
Jag hittade även det här linnet inne på H&M och skickade bilden till min brors flickvän. Tycker det skulle vara klockrent om hon köpte en!! :D
 
Ps. Eftersom jag varit borta hela dagen så lägger jag upp ett tidsinställt inlägg med veckans nail art challenge tills imorgon istället. Ds. 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt snyggt linne! Min vän som jag nämnde som är tillsammans med en som spelar trummor har också köpt det linnet :) Riktigt tjusigt!

Svar: Ja, men visst är dem snygga?! Jag har väl inte heller varit jätteförtjust i dem innan, kanske mest för att jag får för mig att jag inte skulle kunna gå i dem ;) Annars tycker jag om just den modellen, i de flesta färger. De populära med nitar är ju grymt snygga bl a.

Jag kan ju tycka att det är roligt och så ibland, men jag skulle ljuga ifall jag sa att historia är något som intresserar mig på det viset. Jag hade velat vara mer intresserad och villig att lära mig, det är ju trots allt historia om våra förfäder och vad som försiggick innan oss. Får sätta mig ner med historieböckerna någon kväll och läsa på ;)

Ja, jag minns att det fanns en TV-serie som hette Clueluess med.. Kollade dock aldrig på den. Men Tvillingarna på Sweet Valley High följde jag slaviskt ;) The Craft vet jag inte vad det är, inte ens hört talas om. Och jag ska kalla mig själv film -och serienörd :P Scream och de andra filmerna du nämner kollade vi dock mycket på, i varje fall jag och mina vänner. Vi brukade köra skräckfilmskvällar och burra upp oss i sängen :)

Jaha, vad underligt. Han är ett riktigt underbarn då med andra ord? ;) Vi har aldrig varit någon vidare musikalisk familj på det sättet, sport är det som tagut upp vår tid istället :) Min mamma spelade handboll när hon var yngre med, sen tränade hon det laget jag spelade i. Även min lillasyster spelade i samma klubb och min pappa var lite allt möjligt i klubben. Min bror har aldrig sysslat med handboll, men han var målvakt i fotboll när han var yngre :)

Låter mysigt med roadtripp. Jag hade velat åka på en längre sådan någon gång, runt i hela Sverige. Man har bott här i hela sitt liv men ändå sett så himla lite av vårt vackra land :) I alla fall jag. Så det hade varit roligt att få se mer! Ja, men det är det absolut. Och även om klädutbudet inte längre är detsamma som det en gång varit, så finns det mycket fint att hitta bland inredningen. Älskar att gå omkring där! Och filmhörnan brukar jag hänga en del vid med ;)

Ja, det är det verkligen. Har nu bokat upp mamma någon lördag efter att lönen trillat in :) Det ska bli riktigt trevligt med familjemiddag, hoppas på grillat! Inte varje dag man gör det, inte hemma hos mig iaf. Så det blir nog bra :)

Ni har inga planer på en utlandsresa då? Eller det kanske blir lite mycket nu när ni ska flytta och allt iofs.. Ni får skjuta på det och åka när ni kommit i ordning! :)

Ha en bra dag! Kram på dig

2012-07-12 @ 08:30:52
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...