Nytt år, nya tag

God jul och gott nytt år i efterskott! Hoppas ni alla haft en underbar jul och får en bra fortsättning.

Jag vet att jag varit frånvarande från bloggen. Jag har haft ett välförtjänt jullov kan man säga. Har faktiskt inte ägnat bloggen eller facebook eller något som har med internet att göra en enda tanke under dessa veckor. Jag har lagt min energi på annat. :)

Men nu är jag hemma och "lovet" över och ska väl göra mitt bästa för att blogga på som vanligt.

Jag höll ju inte mitt förra nyårslöfte, om att våga visa min talang. Jag har därför inte heller lagt ett nytt löfte, för jag tror man måste hitta motivationen innan man kan ge sig ett löfte, och det faktum att det är ett nytt år kanske är motiverande för vissa, men inte för mig. Däremot har jag lagt upp en plan som jag ska försöka följa. Det är inget löfte, bara ett försök. Jag ska få ett träningsprogram upplagt speciellt för mig som ska stärka mina armar, min rygg och förhoppningsvis fixa mina knän någorlunda. Ska hålla er uppdaterade om detta så får vi se om det blir någon förändring.

Och sen ett stort tack till mina läsare. Trots att jag varit inaktiv i nästan 3 veckor har ni följt min blogg nästan varje dag och statistiken har inte minskat jättemycket. Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Rinki

Inte ska du be om ursäkt för att du inte har skrivit på ett tag. Var glad över att du har fått ha lov, det är härligt att du har fått det. Jag fick inte så himla mycket, men jag ska inte klaga.



Vad är det för talang du inte har visat upp? Blir ju lite nyfiken :). Jag har gett upp det där med nyårslöften faktiskt, känns bara som onödig press. Däremot blir det ju önsketänkande hit och dit.



Sv: Ja, det är himlans tråkigt att laktosfria produkter ska vara så himla dyra. Vissa saker kan man ju avstå, eller inte köpa hela tiden. Men andra produkter behöver man ju verkligen hemma.



Kul att din pojkvän fyllde 22, det gör min nu i februari :) det ska bli roligt att fira. Hur var din jul då?



Kram

2012-01-10 @ 00:03:12
URL: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...