Många bollar i luften!

Jag tycker jag har flängt fram och tillbaka redan men ännu mer ska det bli!

Jag åkte iväg på ett möte vid 10, vid 11 fick jag åka tillbaka för att möta upp min bil som äntligen är hemma igen!! Nu ska jag bara ställa på den igen, besiktiga den och fixa lite, sen slipper jag vara billös. Och sista avbetalningen är denna månaden, sen är bilen min. Helt min! på riktigt!! :D

Nu sitter jag och tar det lugnt med en kopp kaffe innan jag ska åka in till stan igen och fika med Helen. Sen kommer älsklingen från Skåne på kvällen. Imorgon bär det av igen till Hillerstorp och Second Hand-affären igen, och så blir det antagligen poker på kvällen och sen på söndagen ska jag antagligen köra ner min älskling till Skåne!

Jösses vad mycket det blev på en gång. Men så ska det vara! Ha en skön helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...