Tog en långhelg

Jag fick en längre helg än det var tänkt. Eller rättare sagt så var min pojkvän här uppe i småland en dag längre än det var tänkt! På både gott och ont egentligen. Han skulle åkt hem igår men mådde för dåligt så jag har lekt sjuksköterska och tagit hand om honom, men jag fick ju en dag till med min älskling. Och jag har själv blivit av med min förkylning till stor del. Allt te med honung vi drack hjälpte nog till stor del.

Helgen var ändå helt okej. Firade min mamma i lördags med brorsan och hans flickvän. Vi åt pizza och spelade Galenpanna och tog det rätt lugnt men det var mysigt.

Men nu är jag hemma och håller redan på med veckans Nail art challenge. Jag ska ju inspireras av Alla hjärtans dag som är imorgon så jag tänkte ha den klar tills dess. Hoppas alla andra haft en skön helg och en bra start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Anna Terneborg

Ska bli spännande att se hur de naglarna blir :)



Jag är inne på imdb mycket, men har faktiskt inte blivit medlem. Får kika på det och se ifall det kanske är något att ha :)



Härligt att ni fick ses iaf!

Min helg har varit bra den med, inte haft alltför mycket för mig. Mest slappat och kikat på serier med vänner :)



Ha en fin kväll! Kram

2012-02-13 @ 21:52:45
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: Anki

ÅÅ vad kul med galenpanna!! Måste skaffa det nån gång!! Ska bli spännande att se naglarna denna vecka!

Sv: Hihi ja saffran är världens sötaste. Ove är så lik Molly på många sätt faktiskt. Jättesnäll, men är han på humör kan nog han, precis som Molly, bli rädd för dessa mördar-postlådor och allt annat "farligt".

Ja jag tycker oxå det är konstigt att inte fler tränar NH med sina hästar och försöker få bättre kontakt med dom. Det är som folk tror att NH är det samma som westernridning och att de som rider engelskt inte kan träna NH då.

Fattar inte varför ridskolor är så fruktansvärt värdelösa på att köpa in hästar. Det är som de bara tar första bästa häst och chansar på att den är bra. Och är det en dålig häst tränar de den inte ändå, de låter den gå lektioner så får eleverna träna den åt dom. Sjukt! Fler borde leta efter hästar som Molly, men samtidigt är det ju inte alltid kul att sälja till ridskolor, för många är förfärliga!

Ja jag såg en annan tjej som hade länkat en video med en dam som gjorde nail water marbling, supercoolt!!

Det skulle vara toppen om du ville göra nått inlägg om lite tips och trix på nagelkonst och hur man enklast lyckas med naglarna. Lite tips på hur man gör olika designer kanske? Steg-för-steg inlägg?!

Jaa jag håller på att krama ihjäl mina tummar känns det som. Nu blir det nog inte fören tidigast onsdag som vi får träffa hon med lägenheten. Det blev inget igår och hon skulle på kurs idag och i morgon. Men det känns som det är lugnt för oss nu. Det var ju en till som var intresserad, men jag tror att de hade skyndat sig att få till ett möte om vi inte hade suttit säkert. Så jag är 99% säker på att vi får den. Annars hade nog inte allt varit så perfekt som det är nu. Lägenheten är rena drömmen, jag ser Oves hage från vardagsrumsfönstret och vi behöver bara 1 bil om vi bor där, eftersom det är cykelavstånd till rättvik! Det enda som fattas är jobb, men det lutar mot att det blir plugg för oss. Niclas vill jobba med datorer så han vill utbilda sig inom det, jag vet inte vad jag vill bli, men tänkte höra med CSN om man får lån om man läser in högskolebehörighet. För då kan jag fundera på vad jag vill bli under tiden och söka in på högskola till hösten. :)

Jag har ialla fall haft en toppenhelg! Hoppas din helg varit bra med! Och att du får en toppenvecka!

2012-02-13 @ 22:40:48
URL: http://baraanki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...