Don't let the sun fool you

Det är inte ett moln på himlen idag och solen skiner, men låt inte solskenet bedra er. Det är riktigt kallt  ute! Solen har legat på så min termometer visar -5 men i själva verket är det -15 och ska bli -20 i natt!


Men det blir att dra på understället och den varmaste tröjan jag har för snart ska jag ut på en promenad för att köpa frimärken. Känns meningslöst men måste man så måste man. Får se om jag fryser ihjäl på kuppen!

Jag pratade med min pappa över telefon igår kväll och det var ovanligt kallt i England också! Bara 1 plusgrad och i lördags hade det kommit några centimeter snö så skolorna var stängda i går. Haha, livet är allt bra orättvist ibland alltså. :) Flytta till England kanske?


Men... Det kunde varit värre...


Kommentarer
Postat av: Anki

Haha ja det är lite skillnad mot här. Det ska mycket till för att skolorna ska stänga både pga kyla och snö..

Usch, det brukar vara som kallast när vädret är som finast.. Typiskt..

2012-02-07 @ 19:02:06
URL: http://baraanki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...