Den tiden på året...

Min förkylning har ännu inte gett med sig helt. Men sen är jag ju emot att använda en massa mediciner så jag får väl skylla mig själv lite. Jag föredrar att bota mina förkylningar med te, te och ännu mer te!

Men det är inte bara jag som drabbats. Min stackars älskling vaknade med halsont och verkar ha blivit sjuk han också. Min bror ligger hemma med feber och min mamma fick gå hem från jobbet idag med migrän!

Usch, denna tiden på året är den värsta för alla blir sjuka. Men det är snart vår hörni!

Idag är det dessutom spadag för mig! Eller ikväll snarare. Då ska jag ta mitt kokheta bad och pyssla om mig själv och denna vecka behövs det mer än någonsin!


Kommentarer
Postat av: Melissa Lavali - Foto, ADD & Vikt

Svar:

Ja min dator är ju tack och lov en speldator från början så den klarar lätt photoshop annars hade jag nog avlidit :D

Detta går ju inte redigera bilderna så att de går att sudda ut eller stämlpa. Utan de är lite som scrapbooking kan man säga, klippa och klistra. Väldigt simpelt för att göra det enkelt.

Jsut nu är allt och kommer vara på en sida, på blogg.se egna eller en annan, så den begär inte alls mycket av datorn, klarar du av att surfa så klarar den av detta :)



--------------------

Gratis Bloglovin ikoner:

http://lavali.blogg.se/2012/february/bloglovin.html

2012-02-09 @ 15:50:07
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Anki

Usch då. Men det finns faktiskt inget bättre än te! Te och glass är den bästa medicinen! Funkar mot allt. Men mot huvudvärk kan man behöva tillsätta 1-2 panodil! :D

Men då passar det bra med spakväll ikväll ialla fall! :D Så får du pyssla om dig ordentligt och krya på dig!

2012-02-09 @ 17:24:37
URL: http://baraanki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...