Även en blind höna...

Ja, även jag som är världens mest oromantiska djävul med noll tolerans för sötslisk har gått och gjort något gulligt! xD Som sagt, även en blind höna...

Jag fick ju en del chokladbollssmet över efter min "surpuppekväll". Så jag tog tillvara på den och med några små förändringar (några droppar whiskey), så gjorde jag om smeten till chokladtäckta praliner. :) Dessa la jag ner i en liten ask och de blev en present till min älskling! Jag har till och med ritat och tillverkat ett eget personligt kort till honom. :D

Dessa små gåvor fick han alltså av mig igår! Bara för att! :)

LOVEly gift

Det syns inte så bra på bilden men det är ett guldhjärta i den röda rosetten också. Kortet är dubbelvikt och jag har skrivit något gulligt inuti, men det orkade jag inte fota. :P Kortet föreställer två vargungar eftersom både jag och min darling tycker dessa djur är underbara! Bitandet i nosen är en intern grej. :)

Wolf Love

Hmm.... mja, min kamera käkade som vanlgt upp alla kontraster. Och jag inser att benen är sneda men det är tanken som räknas eller hur?! xD

Om min älskling blev glad? Det vet jag inte än. :D Detta är ett tidsinställt inlägg så jag vet ännu inte hur han reagerar. :D Haha. (Är nervös)

Hoppas ni andra har en underbar helg!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Vilket underbart kort!! Du är så otroligt duktig på att måla!!

Låter som supergoda praliner!

2012-02-18 @ 16:52:59
URL: http://baraanki.blogspot.com
Postat av: anniepiie

Hej sötan! :D Hoppas att allt är bra med dig! :) Va duktig du är på att teckna, ingen som märker att det är snett någonsstanns... Klart att han blir glad! :) alltid kul med oväntade små presenter! :) hihi SV: jaa, jag mår inte de minsta dåligt iaf! :P Vi firade honom ordentligt misann och han blev glad för presenterna! :) jasså tycker du det! :P haha Ska försöka fixa en lättare tills imon då som du kanske känner igen! :) Kramis

2012-02-19 @ 16:35:12
URL: http://anniepiie.blogg.se/
Postat av: Anna Terneborg

Vad fint! Och vad fantastiskt du målar/ritar, avis!



Svar: Precis, eftersom att de är klassiker och redan satt sig i huvudet så finns de alltid där. Medan nyare låtar från idag kan bli tjötiga redan efter x antal lyssningar, man har ju sina favoriter :)



Jo, det är väl det. Däremot måste jag alltid spela en viss skiva när jag är sjuk, så himla stört. Spelar alltid Westlife's greatest hits när jag är sjuk, har gjort det sedan flera år tillbaka. Lite wierd kanske ;)



Jag har inte ens muffinsformar eller andra roliga tillbehör, så rolig är jag ;)



Tack detsamma! Stor kram

2012-02-20 @ 12:31:28
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...