Inspiration! Stjärnor!

Jag älskar stjärnor! När jag kollar runt på internet så fastnar jag alltid lite extra för nageldesigner som har stjärnor i sig? Jag har tatuerade stjärnor, jag har det japanska tecknet för stjärna intatuerat på höften och är allmänt förtjust i saker som antingen är formade som stjärnor eller har ett stjärnmönster. Det finns väldigt många snygga stjärndesigner där ute dessutom! 

 
 
Stjärnbestrött! Källa
 
 
Stars in stars! Källa
 
PackAPunchPolish: Colorful Star Nail Art | Polished Nails... | Scoop.it
 
Färgglada stjärnor! Källa
 
 
Glitter och små stjärnor! Källa
 
 
Shooting star! Källa
 
 
Rainbow shooting stars! Källa
 
 
Stjärnmönstrad folie! Källa
 
Stjärnformade dekorer! Källa
 
Paljetter och glitter! källa
 
Något att göra inför nyårsafton kanske?

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jag har aldrig läst en fantasybok i hela mitt liv så vet inte, jag har sjukt svårt för filmer så ge mig på en bok no no! =) Jag har svårt för se på sånt som jag inte tror kan hända i verkligheten... Så nej! jag förderar sånt som kan hända och sånt som faktikst hänt och gjorts film eller bok om =)

jo, nästan, men vi ser oss inte som bloggvänner längre utan vänner, så bloggträff kan man inte direkt säga det blev, vi har träffats så många gånger nu =)

2012-12-06 @ 20:01:53
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Anna Katana

Mycket snyggt!

Jag ska ner till mamma i småland och hälsa på. Och så ska jag träffa bästavännen också för en utgång, så helgen kommer bli awesome.
Låter som att du också får en bra helg (:

Precis, pengar styr för mycket överallt. Är inte speciellt kul när vissa klubbar i idrotten köper massa spelar och vinner pga av detta. Bättre att satsa på juniorerna man har i sin egna klubb, låta dem komma upp.

2012-12-07 @ 09:26:14
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor

Haha.. vad mycket gulligt det finns! Lovar att jag ska ta ett foto på mina naglar jag gör i Bangkok och sätta ut på bloggen!

Vad kul att du hittade mycket du ville ha på Kawaiishop,blev lite förvånad men det var väldigt många som hörde av sig ang det inlägget. Hade jag vetat det så hade jag gått in i butiken och tagit lite mer bilder därifrån. Kanske jag kan göra en då!

Lisse blir bara mysigare för varje år, klart du måste åka dit! Kram

2012-12-07 @ 11:08:45
URL: http://www.fantasydining.com
Postat av: ZOOFIE

SV: Vi hade hur kul som helst! :D Har ju inte träffats på jätte länge så det var efterlängtat :) Kul att du gillade inlägget också! Jag är mycket för det där att ha något som sticker ut, men är tyvärr allt för bra på att köpa svarta kläder, så det var därför jag började med det där, att plocka på mig allt jag såg och hade råd med, haha ;) Och ja, du ser ju vart det slutade :D Det är så himla kul att komma en grå och trist dag i de rosa eller gröna leggingsen.

Det kan ha varit mitt nät som laddade segt, för nu ser din blogg normal ut :) Jag har bara en bärbar Macbook pro så jag sitter alltid vid den, haha ;)

Ja jag tycker det med, jag gillar inte alls snö. Som du säger så är det väl mysigt osv, men här betyder ju snö kyla också. Vi hade -22 då jag gick till bussen på onsdag morgonen.. Fy fan alltså.

Jaha då förstår jag :) Jo man får ju såklart respektera det, det är ju självklart, men det var ju lite tråkigt :/ Ja det finns allt för många ställen att pierca, man blir så sugen x'D ahah.

Hahaha så underbart. Du får ta några bilder här i Sverige och skicka till dem så att de ser att deras snö inte är så himla farlig ändå ;)

Jag vill og allra först resa till Nya Zeeland. Jag har ALLTID velat åka dit, haha. Du då?

2012-12-07 @ 13:11:39
URL: http://zoofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...