Nail Art Challenge 29: Inspired by tattoos

Ja, det blir inte mycket bloggande utöver mina Nail Art Challenge-inlägg just nu. Lägenheten tar fortfarande upp en stor del av tiden med lite plock, städning och framförallt mycket åkande fram och tillbaka för att shoppa de där sista detaljerna som sätter piff på allt!
 
Detta har även påverkat mina nageldesigner så pass att jag slarvat med dem, tagit genvägar och inte alls engagerat mig. Jag har helt enkelt inte avsatt speciellt mycket tid för nageldekoration. Veckans challenge var verkligen inget undantag!
 
 
Eftersom utmaningen var tatueringar och tatueringar görs på naken hud så körde jag en enkel fransk manikyr. På det klistrade jag fast stickers som föreställer lite tatueringar, eller tatueringsinspirerade motiv. Sen förstörde jag hela manikyren genom att springa runt och städa. Jag tror ni får vänja er vid att det kommer att se ut så ett tag. :) Det ser ännu värre ut nu, några timmar efteråt ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: william

fint_:D

Och säg gärna vad du tycker om min Nya Skjorta som jag har köpt:D

2012-08-16 @ 12:31:28
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...