Inlett Värnamodagarna!

Jag har verkligen haft en härlig dag idag. Strålande väder och finbesök av Kim, Ville, Lillan och Marie-ange. Vi tog en liten runda ner på Värnamodagarna som startar idag och håller på till söndagen. Jag brukar inte gilla Värnamodagarna, men man brukar alltid ta någon runda dit ändå.
 
För att inte tala om att jag i och med det fick en underbar middag... Langos!! :D
 
 
Nu ska jag sätta igång med att måla mina naglar med veckans challenge, känner mig redan försenad med det. xD

Kommentarer
Postat av: Katta

Åhhhh, måste varit MINST 10 år sedan du och jag var nere på Värnamodagarna... eller var det Karnevalen vi var på? :D

Svar: Det var nog Karnevalen tror jag. Tror inte Värnamodagarna hållt på i 10 år. :)
Jenny

2012-08-23 @ 19:34:23
URL: http://hestia.blogg.se
Postat av: william

mums:D

SV: Tackar så mycket:D Blir så Glad:3 haha okej;D
Och säg gärna vad du tycker om mina "Happy Alice" Skisser som jag har gjort:)

2012-08-24 @ 08:45:07
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...