Första natten ensam

För några timmar sen for min älskling iväg till Skottorp i Skåne för en återträff med sin hälsocoach-klass. Så idag är jag gräsänka och har hela lägenheten för mig själv! Skönt på sätt och vis kanske för jag tänkte spela en massa bra musik, titta på filmer som min älskling inte vill se och spela Tomb Raider Legends i flera timmar utan att skämmas! Ansiktsmask ska på, pedikyr och manikyr ska göras och jag har inhandlat lite chips till kvällen.
 
 
Men det kommer kännas jättekonstigt att sova utan honom. Första natten i lägenheten själv och första gången jag sover själv i dubbelsängen. Det är en märklig känsla att ens tänka på det. Men jag hoppas ändå att min älskling får roligt ikväll. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...