Time flies!

Då var man hemma igen efter en långhelg med älsklingen. Alltid lika tråkigt när han måste åka tillbaka till Skåne och det är nästan värre när man har fler dagar tillsammans. Man tycker att det borde vara tvärtom egentligen.

Men tiden går fort. Bara några få veckor kvar tills han kommer hem för gott! Vi har planer inför vad som händer då och det ser jag verkligen fram emot!

Du ska jag snart krypa ner bland mina kuddar och täcken och försöka sova lite. Jag har fått för mig att det är söndag men det är redan natten mellan måndag och tisdag och denna veckan har jag en hel del att göra faktiskt. Godnatt på er!


PS. Undrar om någon av er vet någon webbshop där man kan köpa lite rolig och annorlunda inredning? Det jag är på jakt efter främst är en lite roligare köksklocka  ( på tal om att tiden flyger iväg). Tacksam förall er hjälp! DS.


Kommentarer
Postat av: Anna Terneborg

Jag förstår att det inte är något kul :( Jobbar han i Skåne då eller? Vet ni när ni kan få bo tillsammans igen eller gäller detta en längre tid?



Svar: Haha, ja men verkligen.. Alltid lika hemskt att sitta vid datorn och ta hand om alla räkningar, när man vet att det mesta kommer vara borta dagen efter ;) Men nu är det gjort iaf, skönt det!



Verkligen inte! Men då får du ju kika på den serien, den är riktigt bra och gripande. Synd bara att det bara finns en säsong av den, jag hade velat se så himla mycket mer!



Haha, det har du väl rätt i kanske :) Vad är det för serier ni ska se på då? Blir nyfiken ;) Okej, vad jobbade du med då som gjorde att naglarna blev sämre?



Håller med dig, det blir lite för mycket av det (o)goda ;) En riktigt bra utekväll någon gång ibland är så mycket roligare än en utgång som sker två gånger varje vecka. Då kan man ha det roligare! :)



Been there, done that. Exakt :) Men kanske att man åker ner någon gång mer, hon vill så gärna det och man kan ju göra det bättre än sist.



Tack detsamma! Ha en bra dag, kram

2012-04-24 @ 12:29:58
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...