Nail Art Challenge 10: Inspired by Easter

Ja, påsktema på påskveckan, det kändes ju väldigt logiskt. Men jag har haft kul med denna design. Riktigt kul faktiskt. Jag var helt klar med den igår och sen dess har jag lyckats smeta ut den till oigenkännlighet, men man kan ju inte bara hålla sig helt still bara för ett par naglars skull.


Men så här ser mina naglar ut denna vecka:


Easter Nails

Haha, ja jag hade lite småkul. Det var ett sätt att glömma den hemska förkylningen jag har. Jag lekte dessutom med nageln och ringfingret så att de hörde ihop, något jag såg på en annan nagelblogg där en tjej målat en karaktär på sin ringfingernagel och en hatt på tummen. Det är faktiskt en ganska kul grej som jag ska försöka göra på fler designer pom jag får tillfälle. :)


Tyvärr, ingen tutorial denna gången. Jag var som sagt lite för dålig för att hålla på för mycket, och det hade blivit väldigt jobbigt med denna design. Det går ju trots allt se vad jag har gjort på bilden.


Glad Påsk!


Kommentarer
Postat av: Anna Terneborg

Ja, men det var ju fiffigt :) Riktigt söt design!



Svar: Jag förstår det, datorn är inte det första man tänker på när man ligger i sängen och tycker synd om sig själv ;) Hade feber och frossa som gick över efter lite sömn, så ingen mirakelkur tyvärr. Hoppas du känner dig bättre idag iaf!



Benen känns bra idag, men hade ont i det vänstra fram till igår. Köpte med mig Voltaren Gel från apoteket i tisdags och det vekar ha gjort susen, för nu känner jag inget i något av benen. Skönt!



Ja, det är ju det ultimata. Jag har dock svårt att följa ett sådant schema, tror jag iaf. Kan inte stå emot ifall jag har något gott hemma, då blir det att man går och småäter ibland. Men ska verkligen försöka få någon rutin på det, ska vänta på lönen och sedan storhandla så jag har bra mat hemma.



Mysigt med massa film, även om du vart sjuk mitt upp i allt. Förhoppningsvis får ni en bra helg tillsammans nu! Och Ullared låter inte helt fel, jag är också sugen på att åka dit. Får bli när lönen kommer det med ;)



Jag är ledig nu fram till tisdag, så ska passa på att ta det lugnt med familj och vänner. Mycket påskmat! ;) Imorgon ska dessutom bästa vännen firas, så då blir det middag ute + utgång :)



Ha en bra kväll! Kram

2012-04-05 @ 21:40:34
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...