Aprilväder!

Jag håller på att packa ner det sista inför långhelgen med pojkvännen, vilket inte är det lättaste! Det är riktigt aprilväder idag. Varenda gång jag tittar ut genom fönstret har det ömsom varit strålande väder med blå himmel för att i nästa stund vara regngrått och sen tillbaka igen! Så ska man packa ner skinnjackan eller en varmare jacka? Tjocka tröjor eller tunnare koftor och toppar? I-landsproblem deluxe?


Imorgon kommer min morbror och hans fru ner med sin hund Tora också så vi ska väl åka tillbaka till min mamma och umgås lite med dem. Sen ska jag hjälpa till att se till att min käre pojkvän hinner med att göra en del uppgifter han har till skolan. Sen får vi se vad som händer. :) Kanske ner och kolla brasan på Valborg om de får lov att tända någon detta år.




Har ni några planer inför Valborg?  Oavsett önskar jag er en trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Rinki

Hoppas att du lyckades bestämma dig ;) läderjacka fungerar jag även när det är lite kallare enligt mig. Man kan ju alltid ha någon tjocktröja under.



Det låter som att helgen måste ha varit mysig för dig, hoppas att den var det också.



Jag och E gjorde inget speciellt igår faktiskt, vi hade köpt hem lite cider och kollade på film. Blev ingen brasa, men kände brasdoften komma upp hit ;).



Sv: Tack så Jättemycket för komplimangen angående mitt inlägg om att se annorlunda ut. Jag tycker att det är jätteintressant att följa andra adopterades berättelser och speciellt roligt är det när man känner igen sig så väl, för då börjar man inse att det kanske inte är något fel på en själv, utan kanske något som delas med andra.



Hehe, ja vi kanske få ta och sluta säga förlåt för fördröjningar när det gäller kommentarer och sådant. Huvudsaken är ju att vi fortsätter att skriva :).

Vad skönt att du mår bättre och att du slapp halsflussen. Med mig är det bra, pollenallergin är lite retfull och sådär, men jag klarar mig! Har varit lite yr på sistone, men jag hoppas att det går över. Jag är ju inte yr hela tiden. Foten känner ja av ibland, men det blir ju sakta bättre.



Det är klart att du inspirerar mig och inte bara med nagellacket, utan dina tankar och funderingar inspirerar mig och jag tycker att det är jätteintressant. Hm, jag kommer inte ihåg hur länge nagellacket satt innan det flagnade. Det kanske egnetligen började flagna rätt snabbt, men att inte allting föll av utan att det ändå satt kvar länge...men att det bara inte såg sådär supersnyggt ut vidare länge :P. Nu har jag guld-grön-chromade naglar ;).



I närheten av Göteborg, det låter ju bra det är ju närmare än Värnamo och jag skulle jättegärna åka dit och träffa dig i så fall. Varför just Göteborg?

Aww, vad gullig du är, att du tyckte att jag vore den perfekte Internet-personen att träffa IRL. Det vore jätteroligt ifall du kom hit till Stockholm nu i sommar, det är ju otroligt mycket roligare här då :). Kom att tänka på sen sak förresten, jag vet att jag har frågat det tidigare, men har tyvärr glömt bort och denna gång ska jag verkligen skriva ned det, men när fyller du år?



Hm, jag kommer inte ihåg när man får antagningsresultat, men det är i mitten av sommaren någon gång så juli låter rimligt.



Det pratade jag faktiskt med E om igår, att du och jag kommer in på så många intressanta ämnen och att det är så roligt att prata med dig :). Jag tycker att det är jätteintressant.



Det vore jättegulligt ifall du kunde fråga Jonne det där om Side, det vore roligt att veta lite mer om området, ifall han känner till det! <3



Saknar dig och antar att jag får svar när du kommer tillbaka!



Kram på dig!

2012-05-01 @ 13:52:19
URL: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...