Vilka idioter det finns!

Två män sitter på stationen i Värnamo när Jonne ska gå in för att köpa tågbiljetter. Idiot 1 är en grabb i 25-30 årsåldern som sitter därinne med slitna jeans, en smutsig vit t-shirt och ser ut som att han inte vet vad en dusch är. Idiot nr 2 är en medelålders man med skägg som ser lika sunkig ut han och som mest bara sitter och grymtar och verkar full...  


Idiot 1:
Jag får väl se till att kärringen hemma gör det då.
Idiot 2: Mmmm....
Idiot 1: Ja, den lilla subban är skyldig mig pengar. Jäkla bitch.
Idiot 2: Mmmmm.....

Vid det här tillfället kommer jag in efter att ha parkerat bilen och det blir plötsligt tyst och idioterna vågar inte säga något mer nedlåtande om tjejer. Istället byter idiot 1 samtalsämne.

Idiot 1: Jag träffade Magnus häromdagen. Har inte sett honom på 3 år. Och han har ändrats som fasen!
Idiot 2: Mhm??!
Idiot 1: Ja, han hade ju skägg. Och en tatuering på halsen. Det är bara pundare som har tatueringar på halsen.

Vid det här laget har Jonne tröttnat så han säger halvhögt i förhoppning att killarna ska höra:

Jonne: Det är bara pundare som hänger inne på stationen en söndag och snackar skit och det är bara killar som är äkta toffelhjältar som låtsas hata sin sambo i andras närvaro.  

Jag vet inte om männen hörde men tysta blev de iallafall! Och jag höll på att dö av skratt. Pundare för att man har en tatuering på halsen? Hmmm... Jo säkert!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...