Helgen slut...

Söndag kväll nu då. Ser inte fram emot att denna helgen ska ta slut. Ska ju jobba hela veckan, 12timmarspass alla dagar utom imorgon vilket innebär att jag inte kommer få helg förrän kl 4 på lördag morgon. Thumbs up!

Den här helgen gick dessutom så rasande fort. Spenderade i stort sett hela fredagen på att krångla med att ta mig i Värnamo för att därifrån kunna låna Jonnes mammas bil och köra till Skåne. Och tillbaka. Tog oerhört lång tid eftersom jag var så fruktansvärt trött med. Sen blev det inte mycket sömn natten mellan fredag och lördag heller. Kl 7 klev vi upp för att åka iväg kl 8 så vi skulle vara tidigt på Liseberg.

Liseberg var underbart! Som alltid, men vi hann inte åka Atmosfear :*( Tydligen var det sista helgen de hade öppet så länge och det var fullpackat med folk och över en timmes kö till atmosfear hela jäkla dagen. Thumbs down! Men vi hade iallafall 6 st Quickpasses så vi åkte Kanonen två gånger i rad och slapp kön till den. :)

Jag tog bara ett enda kort på Liseberg!! Var ju trots allt upptagen med att åka allt! Och den bilden ligger på mobilen just nu, urkass som den är så tyvärr får ni inte se den. :P

Men som sagt, söndag kväll nu. Dags för kaffe och lite TV-spel. By the way, eftersom jag kommer slita som ett djur denna vecka så kanske det blir lite glest med inläggen. Men det får ni stå ut med :) Hoppas eran helg har varit kalas.


Kommentarer
Postat av: Louisa

Fin blogg du har (:

2011-09-04 @ 20:36:22
URL: http://lllouisa.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Tack så mycket din blogg var fin!

Dom jeansen köpte jag i Libanon förra året. I Verro moda synd att dom inte säljer dom fortfarande

2011-09-04 @ 21:01:25
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Louisa

Tack! Ja det är min häst.

Visst är det kul med hästar? ;)

Kram

2011-09-04 @ 22:22:15
URL: http://lllouisa.blogg.se/
Postat av: summer

hej! vill du få fler bloggläsare? jag har världens bästa tips till dig, kolla mitt senaste inlägg, kram!

2011-09-05 @ 16:11:16
URL: http://summerse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...