Bort med det negativa!

Usch, det har varit så dålig stämning i bloggen på sistone. Det ena arga och irriterade inlägget efter det andra när det började så bra i somras med inlägg om underbara Turkiet, London och sköna dagar i en stuga på landet. Så nu får det vara lite positivt! Här kommer några bilder ur arkivet som påminner mig om allt roligt jag hunnit med i år.


Kolmården!


Hälsat på hästar ute i Lida!



Fiskelycka!


Medeltidsdagarna i Varberg!


Underbara Turkiet!


We Will Rock You- musikalen i sköna London!


Fester tillsammans med goda vänner!


Byggt en hel värld åt mina och Jonnes "drakar", eldbukssalamandrarna Smaug, Onyxia, Spyro, Nazgul och Saphira!

Så man får sluta fokusera på allt negativt ibland. Jag kommer fortfarande skriva mååååååånga inlägg om åsikter och vad som gör mig förbannad men det är viktigt att poängtera att allt inte är svart jämt. Eller inte glömma bort att det är roligare att minnas allt kul man gjort än att minnas alla dåliga saker man hör. :)


Kommentarer
Postat av: KattaStrofen

FIIIN HÄST!!! Skönt att du hade det kul i sommar älskade vän! Pussar!

2011-09-13 @ 20:31:31
URL: http://hestia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...