Svar på tal!

Innan det blir Youtube, och medan mitt te drar så tänkte jag ha ett litet svar på tal. Jag fick nämligen den här kommentaren tidigare:

En liten kommentar

De gånger jag fått kommentarer eller mail om detta har jag försökt svara tillbaka och undrat exakt vad ni läsare vill veta, samt även förklarat att jag kan skriva lite om honom, men jag kommer ta stor hänsyn till hans privatliv. Det är inte min rättighet att lägga upp vad som helst om honom bara för att vi är ihop. Jag har heller aldrig lovat att jag ska skriva om honom, utan enbart ställt motfrågan om vad ni skulle vilja veta om jag nu skulle skriva om honom.

Jag har på senaste tid fått en bunt mail som jag tyvärr inte kan avgöra om det är från samma tjej eller från flera olika tjejer. Det är olika mailadresser, men i alla mailen står det samma sak och de är skrivna på i stort sett samma sätt, med samma stavfel och samma sätt att uttrycka sig. Men de gånger jag försökt maila svar tillbaka har det visat sig att falska mailadresser har använts så att mina svar inte kommer fram. Om det mot all förmodan är en fungerande mailadress och jag lyckats skicka min fråga så får jag inget svar tillbaka sen på vad denna tjej/dessa tjejer vill läsa om min pojkvän. 

Jag tycker det verkar otroligt konstigt med alla dessa mail, och det enorma intresse som plötsligt dykt upp för min pojkvän. Framförallt när det sen inte går att få något ytterligare svar från de/den som undrar. Så med detta i åtanke så anser jag att det bästa att göra just nu är att inte avslöja ett smack om honom över huvudtaget, utöver det ni redan vet. I alla fall inte förrän jag är helt 100 på att det bara är några nyfikna läsare som vill veta mer och som inte vågar använda riktiga mailadresser, något som jag inte alls förstår i såfall. 

Och innan någon kommer in på det, så vet jag mycket väl om att många storbloggare håller sina pojkvänner hemliga och att det ändå kommer ut, men det har inte ett smack att göra med dessa storbloggare. Det har att göra med att jag inte ger ut information om en annan människa hur som helst på nätet, och framförallt inte när de personer som undrar inte kan ge sig till känna och svara på varför de vill veta mer. Det finns mycket sjuka människor som fiskar information på nätet av en massa onda anledningar och det är för många frågetecken runt just detta med min pojkvän, därför låter jag bli. Kalla mig paranoid om ni vill, men så är det!  

keeping my secrets within 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mysko med dessa mail!

Men jag håller med, jag skriver inte speciellt om min kille heller. Det känns liksom inte helt rätt. Om jag vill dela med mig av mitt liv på min blogg betyder det inte att han vill vara en del av den lilla biten. Jag menar, ett liv är sååååå mycket mer än vad som skrivs på en liten blogg :)



Svar: Nej det har verkligen inte varit någon bra dag eller kväll men ja, vi får hoppas att det blir bättre-



Nej det är svårt att få ihop det faktiskt, jag har ett underligt schema jag med :) Ja han är rätt bra min kille. Han tyckte jag behövde lite uppiggande.



Det är väl så, alla vill ha summerloving a'la Grease. En het romans och sen till hösten ska den gärna bli till true love forever ;)

2011-10-18 @ 02:37:01
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...