No more Mr. Ghost

Jag löste problemet med min självspelande dator. Det var faktiskt ganska lätt. Jag startade musikprogrammet, och kollade om det på något sätt var igång iallafall, men det stod inte att något spelades. Men när jag stängde av programmet tystnade musiken iallafall. Skumt som sjutton men nu spelar datorn iallafall inte samma låt gång på gång.

Jag förstår fortfarande inte varför det kunde hända, men vi får se om det händer en gång till. :) Då får vi hoppas på att det blir en annan låt. :)


Kommentarer
Postat av: jessica

haha ja, det är lite skrämmande :D

2011-10-06 @ 20:10:24
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mystiskt det där!



Svar: Haha eller hur? Ska det spöka är det ju tur att det är ett "bra" spöke i alla fall liksom. Egenheter har vi allihopa, det finns småsaker man stör sig på men det förstör som tur är inte helheten. Haha ja det kan funka, nu är det så att min kille brukar vara den som sätter hörlurarna på mig för att jag inte ska störa honom haha. "Gumman, här.. jag försöker fokusera". Typ. Han är sååååå kärleksfull!

2011-10-06 @ 21:33:05
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Åsa

Fy vad läskigt. Jag hade nog inte vågat sitta vid datorn längre. Hade slängt ut den och köpt en ny.

2011-10-11 @ 12:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...