♫♪♫♪ Music is my life ♫♪♫♪

♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪

Något av det mest underbara som finns måste vara när man hittar ett nytt band som man bara älskar! Eller när man hör en gammal goding som man inte hört på evigheter och som man nästan glömt bort.

Just nu sitter jag och lyssnar igenom all musik jag har på datorn och även sånt jag inte lyssnat igenom förut. Vet att någon undrade för ett tag sedan vad jag lyssnar på för band/artister så här kommer en liten lista på mina favoriter.

★ Solitude ★
★ Asking Alexandria ★
★ 30 seconds to mars ★
★ Muse ★
★ The Used ★
★ My chemical romance ★
★ Bring me the horizon ★
★ A day to remember ★
★ Bullet for my Valentine ★
★ Chemical Vocation ★
★ As I lay dying ★
★ Escape the Fate ★
★ This romantic tragedy ★
★ Miss May I ★
★ All that Remains ★
★ Finch ★
★ August burns red ★

Gillar ni metal, hardcore, hårdrock osv så borde ni definitivt kolla in den listan och lyssna på dessa band. Nu lyssnar jag ju på så mycket mer än bara dessa band och denna typ av musik för man ska trots allt ha öppet sinne vad gäller musik, det är iallafall min åsikt.  

♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...