Lördagens party!

Ja, jag lovade ju er en uppdatering angående lördagen. Då spelade nämligen min brors band Solitude på Industribaren i Värnamo med dEMOTIONAL som förband. Vi började kvällen med förfest hos Jonte, och tog oss sen ner till Industribaren för att möta Ricard bland annat.

Här kommer några bilder från kvällen. :)


dEMOTIONAL

Hårt lir!
Mer dEMOTIONAL

Dennis testar gitarren
Snart dags för Solitude så Dennis stämmer gitarren!

Lobby är på G
Lobby (sångaren) höjer humöret!

Här headbangas det!
Här headbangas det för fullt så det där med skarpa bilder kan ni glömma. :P

Rock on!

Ha ha, det är inte damm som flyger från oss i publiken ;) Ni får gissa vad det är. :P

Tyvärr dog min kamera mitt i spelningen och det är sån energi både på scen och hos oss i publiken att det är svårt att få bra bilder. Ska se om det kommer upp några fler bilder hos imna kompisar som var där så kanske jag kan lägga upp dem med. :) 

Tack till Wille, Lobby, Dennis, Nicke och Apell och grabbarna i dEMOTIONAL för en schysst spelning. Och tack till Jonne, Najri, Ricard, Mini-Lobby, Macco, David, Jonte, Stefan, Sandra, Tanja och alla andra som jag babblade med under kvällen.  Jag hade en galet kul kväll.  


Kommentarer
Postat av: Cookie

Kolla in min blogg har tävlingar tipsar om smink

och skriver om min kärlek till får!<3



http://cokiies.blogspot.com/



kanske är dt du som vinner, i min tävling jag har just nuu hehe :)

2011-10-12 @ 19:04:33
URL: http://cokiies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...