Lönt!

Trots att jag inte lyckades somna förrän kl 5 i morse och trots att jag inte sovit mer än 5 timmar så har jag ändå pallrat mig upp ur sängen. Jag var nämligen tvungen att ringa ett telefonsamtal till kvinnohälsovården i Värnamo och enligt nätet har de bara telefontid till kl 11:45 och jag ville vara ute i god tid så att jag skulle undvika att hamna i en lång kö.

Trodde jag ja... när jag slagit in mitt personnummer och telefonnummer i den automatiska telefonsvararen säger den lilla trevliga rösten att de ska ringa upp mig... klockan 3!!

Här står jag alltså och vacklar och vinglar som en full fjortis för att jag är så trött och så kommer de inte ringa upp förrän om 5 timmar! Seriöst! Vad är då meningen med att enbart ha telefontid till kvart i 12. Självklart ringer varenda människa mellan 8 och 12 och då blir det en sån kö!

Känns inte lönt att lägga sig igen heller för då sover jag säkert bort hela dagen, eller har otur och missar telefonsamtalet ifall de skulle ringa tidigare. Så får väl piggna till med en kanna Sri Lanka-te!

God morgon by the way!


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-18 @ 13:28:01
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men åh, fy vad jobbigt =/ Både att inte kunna somna och sen att gå upp och ringa ett samtal du inte få svar på förrän fe timmar senare. KUL läge liksom.



Nej jag hade nog också börjar undra vad tusan det var frågan om. Jo det finns ju en hel del crazy people där ute. Nej precis, jag tror att en del tror att man lägger ut hela sitt liv på bloggen men det är sååå långt därifrån. Man visar de delar man är bekväm med att visa, inte mer. Det finns en skillnad mellan att vara privat och att vara personlig tycker jag!



Tack :) Känns lite bättre, kan i alla fall sitta upp idag.. the small things haha.



Nej jag förstår inte heller synen på kärlek, för mig är det inte något man letar efter, det är något man hittar. Lite som en skatt. För det är skillnad på kärlek och kärlek :)

2011-10-18 @ 13:39:17
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...