Knotiga fingrar!

Jag kom hem från jobbet alldeles nyss och är så stel så det är inte sant. Mina fingrar är som knotiga pinnar och huden är så torr av all pappershantering att den nästan fjällar. Skönt att ha handkräm nära till hands. (hahaha men skratta då)

Har suttit hela dagen i dag och förberett en order där alla adressater ska få varsin pytteliten kundvagnspolett. Detta kan inte köras i maskin för poletterna skulle flyga runt som sjutton och hamna överallt och förstöra maskinerna så detta får jag alltså sitta och göra för hand! 11 000 ska vi skicka senast på tisdag morgon! Känner hur reaumatismen slår rot i mina händer.

Men imorgon blir det inget jobb för då drar jag åter igen ner till Skåne och underbaraste! Ska vara där hela helgen och må gott! :)

Drömhuset i Munka-Ljungby!
Hittade det här underbara huset sist jag var i Munka-Ljungby. Det är i stort sett mitt drömhus, bara man lägger till några rum, några hektar mark och ett gigantiskt stall. ;) Nä, jag vill seriöst ha det huset. Kanske kan jag besöka dem och charma dem så kanske de låter mig ärva det så småningom? Eller? Älskar såna här skånelängor!


Kommentarer
Postat av: MsSophie

Ser väldigt idylliskt ut :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-10-14 @ 09:27:55
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...