Färgkavalkad!

Jag har nu suttit och målat i timmar. Mina händer är fulla av färgfläckar i alla möjliga och nästan omöjliga färger och det ser nästan ut som att jag har en mystisk sjukdom. Men jag har ritat klart gamla teckningar som legat halvfärdiga i min pärm i nästan ett halvår. Var väl dags nu, ha ha :D


Riktigt så här illa är det dock inte. Men nästan. :P

Men nu ska jag använda mina regnbågshänder till något annat än att rita, jag har nämligen helt glömt bort att äta idag, förutom ett wienerbröd som mamma donerade till mig. Så ska försöka laga något enkelt som inte är för tungt så här sent på kvällen. Blir nog någon tomatsoppa kanske.

Jag ska dessutom åka ner till Skåne imorgon och hämta hem älsklingen som nu ska ha höstlov och praktik och alltså vara hemma i två veckor, och jag ska sova hos honom en hel del. Och jag har inte ens packat ner tandborsten än så packa måste jag med göra!

Hoppas jag hinner uppdatera imorgon innan jag åker annars får ni ha en superhelg!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mys! Va ska ni göra för kul i helgen då? Hade varit väldigt kul att se någon av dina teckningar! kram

2011-10-27 @ 22:12:27
Postat av: Ninni

Sv: Tack så hemskt mycket!



Ja eller hur... vad tjänar de på att förstöra egentligen? Jag ser inte det roliga i det. Tyvärr är det rätt svårt att få tag på riktiga hackers.

2011-10-27 @ 22:43:27
URL: http://ninjapuff.se
Postat av: Jenny

Sandra: Eftersom du inte lämnade någon bloggadress eller mail som jag kunde svara på så svarar jag här och hoppas du kikar in igen. :)



Imorgon blir det ju som sagt ner till Skåne för min del för att hämta pojkvännen. Vi ska nog förbi Väla i Helsingborg och shoppa lite med, kanske ävven möta upp en gemensam vän som också bor där nere. Resten av helgen är oplanerad än så länge. Vad har du själv för planer?



Jag vill gärna publicera teckningar men eftersom min kamera är så dålig så kan jag tyvärr inte göra dem rättvisa genom att ta kort på dem. Får hoppas jag kan köpa en scanner så småningom så kan jag visa upp dem i bloggen. :) Kramar

2011-10-27 @ 22:54:18
URL: http://paraworld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skönt att du får hem honom ett tag denna gången då :)



SVAR: Det är sjukt patetiskt och löjligt, det finns liksom noll poäng i det. Nej men sååå fjantigt, som du säger vad ska dem med den till liksom? Men mest tror jag de bara gör det för att förstöra!



Lund är en annan stad som är sjukt full med cyklister, ÖVERALLT! Aha vad mysigt :) Jag älskar Jylland! :)



Jo det tror jag med men man måste ju få vara stolt :) Nej men det är så modigt att skriva sina tankar bakom ett anonymt nick på en dator, vuxet och moget!



Tycker det är förbannat tråkigt att man ska hänga ut oskyldiga männiksor på det sättet och explotera känsklor! Usch! Nej jag tror inte heller Melodikrysset går så bra hem hos de tjejerna.



Det tycker jag är roligt, att man kan inspirera. Han skrev en låt nu när jag var borta också och det är kul att han är igång med skrivandet igen, det hade tagit lite stopp ett tag så man är ju glad att han finner inspirationen igen :) Absolut, man vill att de ska veta vem man är.. då behöver man inte de där dyra, flashiga presenterna, utan de små som betyder så otroligt mycket, för de är personliga, de visar att han lyssnat ! :)



Nej jag är inte mycket för perfektion någonstans, jag är bara en sån människa. Eller jo, på ett ställe går jag in för perfektion och det är när jag jobbar eller tävlar :) Ja alla människor måste vara tillåtna att ha brister. Det gör oss personliga, det gör oss till de vi är. Det är tråkigt att båda besluten om att gifta sig och att skilja sig är så lätta att fatta idag. Ja, jag håller med... prövotid borde vara "obligatorisk". Men det är som med så mycket annat tycker jag, det är lätt att bara ge upp.. vi har det för bra så man har helt glömt hur man kämpar! Absolut.. jag är i samma sits, jag och min sambo särade på oss för vi mådde inte bra av varandra. Det är inget misslyckande. Vi hade några bra år tillsammans men det funkade inte längre, det fanns inget att göra hur mycket vi än försökte så var det bara dött där. Och då är det bättre att gå vidare och bli lycklig :)

2011-10-27 @ 22:54:41
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Ninni

Sv: Jag förstår de som gör det för att kunna komma åt bankuppgifter och liknande men när man hackar en sida bara för "att" så hänger jag inte med längre. Min killes fb blev hackad och statusen ändrades till singel, det var allt. Sånt känns bara onödigt! Fast jag gillar såklart inte att folk kan hacka sig in och komma åt så viktiga saker men det har ju ändå en viss mening, haha.



Ja en riktig hacker kan ju sin sak också så det blir ju lite problematiskt. Sedan måste man ju också ha bevis på att det är just den personen. Jag håller med dig. Jag tror inte att alla sidor anstränger sig tillräckligt mycket faktiskt, men det är kanske bara jag som är nojig.



Haha och jag svamlar säkert nu. :')

2011-10-27 @ 23:22:01
URL: http://ninjapuff.se
Postat av: Ninni

Sv: Jag förstår inte hur det kan vara status men jag antar att det är lika logiskt som att vissa krossar glasrutan på skolan, alltså inte alls. Man verkar kunna få status för så värdelösa saker nu för tiden. (Eller så har det alltid varit så).



Haha ja man borde väl sova nu och vara en duktig flicka! Jag känner att jag börjar tappa tråden nu när tröttheten kommer fram. Men ja jag hoppas också att de på något sätt åker fast så att man slipper skiten. Man som oroar sig för att bli rånad på stan, det går ju på nätet också. Hemskt. :/

2011-10-28 @ 00:13:54
URL: http://ninjapuff.se
Postat av: Ninni

Sv: Ja men precis! Det blir ju bara mer och mer dumt. Status ska man ju för något bra tycker jag! :c



Jag gick och la mig precis efter jag skrev det sista igår så jag märkt inte det fören nu. ;)

2011-10-28 @ 09:14:15
URL: http://ninjapuff.se
Postat av: Sandra

SVAR: Ja jag vet inte vad som hände med bilderna och varför de publicerades gånger tre, det blev lite underligt men men.



Det förstår jag, skönt med den tiden ihop. Det är ju välbehövligt det med.



Jo tyvärr är det ju så, det är himla tråkigt dock att det ska vara så.



Lund är absolut typ studenternas studentstad så där kryllar det av cyklar.



Jo, man är ju rätt anonym i alla fall och i alla fall behöver man inte ta konfrontationen face to face, då blir det lättare gissar jag. Själv skulle jag skämmas ihjäl om jag satt och var elak bakom en dator, skulle känna mig så liten och otroligt feg.



Det är skönt när det släpper och inspirationen kommer till en. Och nu har han bara skrivit början men det kan bli en mycket bra låt.. fick höra lite igår. Ja och jag tar hellre en personlig födelsedagspresent än en dyr och flashig, alla dagar i veckan!



Jo jag förstår det, själv är jag jättepetig med jobb och ger alltid 150% på att det ska vara i detalj rätt. Kanske är det så, den eviga jakten på det perfekta äktenskapet? Nej jag tycker absolut inte man misslyckas för att man avslutar en relation, hur seriös den än är. Jag menar relationer förändras, människor förändras och drömmar, mål & framtid gör detsamma. Det är så livet fungerar. Nej jag har några ex jag ibland önskar att jag aldrig träffat på också, som nästan tagit död på mig bokstavligen talat men det är ändå en del av det förflutna som har gjort oss till de vi är och jag tackar ändå mitt största svin till ex för att han gjort mig så pass klarsynt till vad som är det viktiga i livet och att han gjort mig så stark, vilket jag tror jag blviit för att jag fått kämpa för varje detalj av mitt liv och att få det tillbaka efter han raserade det. Så känner ändå att det är en del av min lektion i livet. Jag tror att man också kanske uppskattar ÄKTA kärlek och att bli behandlad som man förtjänar om man varit med om solklara skräckexempel!

2011-10-28 @ 09:44:37
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...