Upp och ner som en berg-och dalbana

Ja det var så synd att jag skulle få min lördag lite smått förstörd. Att behöva bli sur på en vän är aldrig roligt, men vi har löst det nu. Men sanningen är att jag har haft en lite dålig dag överlag just denna lördag. Bland annat på anledningen till varför jag inte kunde åka till min älskling idag, så när jag då blir anklagad för att inte vilja åka någonstans när sanningen är att jag inte kan just nu så brast det för mig. Har redan dåligt samvete över detta, trots att jag inte kan göra något åt det just nu.

Men överlag har helgen varit ganska händelselös men skönt lugn samtidigt. Humöret har liksom gått upp och ner som en jojo på mig sen i torsdags kväll. Men idag har jag hjälpt min mamma baka saffransbullar och donuts och imorgon vankas det Snickerskakor och eventuellt Mozartkulor. Jordgubbskola och Rice Krispie-godis är också på väg. Haha, ja som ni märker är det inte den vanliga knäcken och ischokladen som gäller i vår familj. Lika bra det.


Nu ska jag göra klart mitt te och titta klart på Parfymen, en film som jag visserligen sett förut men den är ganska bra. På ett lite småsjukt sätt. :/ Så då säger jag godnatt nu!



Hoppas alla andra haft en skön helg!


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: hehe jaha men dom är ju också mysiga :D kram

2011-11-20 @ 10:17:49
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...