Dag 5: Typ av killar jag faller för.

Jag har faktiskt ingen speciell typ som jag faller för. Jag har en svaghet för gitarrister och rockare, det ska jag erkänna men det betyder inte nödvändigtvis att jag faller för dem. Mina pojkvänner har inte direkt följt något speciellt mönster. Ingen har varit den andra lik. Förutom att många gånger har man kunnat beskriva dem som snälla. 

 
Det är väl liksom det som egentligen är det man faller för. Personligheten. Utseende, kläder och allt det där är bara ytligt. Det är bara ett paket och det är kanske det som kan sporra ens intresse men i slutändan är det ju personligheten man faller för. Så vad är min typ? Jo, någon som visar respekt. Någon som jag kan diskutera med. Någon som är förstående. Någon som vågar visa vem de egentligen är. Och jag har redan hittat denna person.

Sen vad gäller kändisar och vad som gäller för att jag ska tycka de är snygga så är jag dessutom ganska kräsen. Jared Leto är nog den jag tycker är snyggast. Men enbart när han har långt svart hår. :) Och smink :/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...