Dag 30: Vad jag tycker om mitt namn

Jag tycker väl mitt namn är ganska tråkigt. Var så många som döptes till Jenny under 80-talet så vi var till och med 3 stycken i min klass ett tag när jag gick på lågstadiet. Och många av mina vänner heter dessutom Jenny eller Jennie. Men jag hatar det inte. Jag tycker bara det är intetsägande.

 

Helst hade man väl velat ha ett lite mer ovanligt, intressant namn, men det var inte så vanligt då som det är nu. Jag får väl förklara mig nöjd med mitt namn tills vidare. Jag ser ingen mening med att hålla på och tänka på att byta namn och såna saker. Ens namn är ju något man fått av sina föräldrar, efter deras önskemål. Varför skulle man då ändra det? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...