Dag 27: Bilden jag tror folk har av mig

Usch det är så svårt att svara på. Pratar vi om människor jag känner sådär eller människor jag träffar första gången, eller människor jag känner väl?

 

Jag tror inte folk får en rättvis bild av mig när de träffar mig första gången. För det första är jag ganska flummig och med en ganska sarkastisk och torr humor, vilket jag vet kan få mig att framstå som… ganska blåst. Att vara blond hjälper inte på den punkten. Men de flesta brukar få lära sig ganska fort att jag inte är det.

 

Sen kan jag vara ganska blyg första gången jag träffar någon, och då är det ju också svårt att veta om de tycker jag verkar inåtvänd eller om de fattar att jag är blyg. Jag kanske verkar arrogant ibland också eftersom jag kan ha svårt för att komma på något att säga.

 

Men jag hoppas att folk som känner mig ganska bra har bilden av mig som den där tjejen som är snäll och ödmjuk, som gärna hjälper till och som struntar i fördomar och samhällets regler. Jag hoppas det. Jag håller tummarna för det!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV; Vi var på Koh Chang. :)

Tack för hjälpen!

Jo det är bara bra tack.



Vad händer idag på första advent då? :D

kram

2011-11-27 @ 11:52:46
URL: http://nathalies.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...