Dag 20: Någon som inspirerar mig

Jag har väl kanske inte någon specifik person som inspirerar mig. Jag har så många i min närhet som inspirerar mig på olika sätt. Min bror inspirerar mig genom musiken, min älskling inspirerar mig både i mitt framtidstänk och vad gäller min hälsa. Min mamma inspirerar mig till positivt tänkande och många av mina vänner inspirerar mig när jag ska vara kreativ och rita eller teckna. Det jag upplever med dem inspirerar mig så otroligt mycket också.

Jag kan inte välja bara en person som inspirerar mig mer än någon annan. Känns som jag har väldigt svårt att svara på de flesta av dessa frågor i 30-dagarsutmaningen men så är det faktiskt. :P


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför mina 350+ läsare. Klicka på länken för att veta mer.

----> http://jaasses.webblogg.se/2011/november/dagens-blogg-20-november.html#comment (länken till tävlingen)



Lycka till!

2011-11-20 @ 13:49:33
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: anniepiie

Bra att ha fina människor som inspirerar än omkring sig! ;) SV: Jaa, jag älskar te! :) Pannkaka med sylt och grädde lät ju himla spännande! jaha, surt att vara utan bil när man bor en bit utanför stan sådär... Är den på lagning eller har du ingen för tillfället? hehe jasså, vi har en med kapslar och den funkar kanon, dock ganska onödig att ha igentligen... Jaa, jag tycker om färg, inte när det är vitt och allmänt stilrent... förresten, får jag fråga en sak? Hur gör man så man får sånnadär fina smileys i kommentarerna??? hade samma smileys förut när jag bloggade på metrobloggen men här på blogg.se finns de ju inte! :P Just de, grattis du svarade rätt på veckans kändis och är nu belönad med en länk! :D Imon kommer en ny kändis upp som du oxå kanske känner igen! ;) Kram

2011-11-20 @ 17:36:05
URL: http://anniepiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...