Någon som ser det?

Jag uppdaterade min blogg med ett jättelångt inlägg om hela den här armageddonhistorien och jordens undergång som skulle skett igår och enligt min användarprofil är det publicerat. Men när jag går in och kollar min blogg så är inlägget puts väck! Och att uppdatera sidan hjälper inte heller.

Ser ni inlägget? Känns inte super att behöva lägga upp det igen med tanke på att det var skrivet innan jordens eventuella undergång men vill gärna veta om det bara är min användarsida som är konstig eller om inlägget faktiskt försvann ut i cyberrymden! 

Tacksam om ni kommenterar om detta så jag får veta!
    


EDIT!!!


Tar tillbaka ovanstående! Ca 4 timmar efter detta inlägg kollade jag min blogg och även jag såg mitt gamla inlägg om domedagen. Tycker fortfarande det är lite lustigt att det bara kunde vara försvunnet så länge men huvudsaken är att det är tillbaka. Bjuder på en random bild från bildarkivet så länge! Kramar på er!


Obey the signs!!

Favoritaffären i Southend-on-Sea, England. Öppet 24/7! :D




Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag såg inlägget redan tidigare, men det var tydligen fler som haft problem hos blogg.se så det var nog bara något litet.

2011-05-29 @ 13:26:30
Postat av: Jenny

Tack Åsa. Jo jag har pratat med några vänner om detta och en del såg det en del inte. Huvudsaken är ju att det löst sig. :)

2011-05-29 @ 23:54:36
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...