Påminnelse!

Skickar ut en liten påminnelse om att jag har en frågestund på gång på bloggen. Har redan fått några frågor men jag vill ha mer!

Vill även ge mina läsare en eloge för att ni är så snälla. Har inte behövt blockera en enda av era frågor. Har visserligen godkänt en fråga som kan vara lite si och så men jag har en lösning på det med. Vänta så får ni se.

Kör frågestunden tills imorgon natt. Vid midnatt slutar jag jobba och åker hem och kollar bloggen. Ni kan ställa frågorna i kommentarerna till detta inlägg istället för det gamla om ni vill slippa leta upp det. :)


Kommentarer
Postat av: Lyn

Why don't you write in English as well? I have to use Google Translate now to know what my niece is writing! xx

2011-03-07 @ 20:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...