Små grodorna...

Ja jag vet att det är hela 2 dagar till midsommar men eftersom jag inte kommer att hinna blogga innan dess (och om vi ska vara ärliga kommer jag vara för lat för att blogga efteråt med), så kommer jag berätta vad som planerats.

Meningen var egentligen att jag och Jonne skulle åka med jonte till hans föräldrars hus på Åstol i Göteborgs skärgård tillsammans med vännerna från Klevshult. Dock drog sig "klevisarna" ut för några veckor sedan. Istället bär det av till Skåne, närmare bestämt Lomma, till gamla barndomsvännen Kim och hans familj med Jenny, Kenneth och Wolle på släptåg. Vi snackar att den här uppsättningen vänner har inte träffats tillsammans på flera år! Visst sceneriet Lomma i jämförelse med en skärgårdsö kanske inte är så roligt men jag tror det kommer bli great!


Glad krökarfest!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Glad midsommar! Skåne är härligt! Själv firade jag också där nere i Ängelholm. Skål på dig!

2011-06-28 @ 15:28:21
Postat av: Jenny

SKÅL!!! Hoppas du hade en fin midsommar i Skåne! Min blev jättebra. Lugn men ändå fantastiskt bra.

2011-06-30 @ 01:03:05
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...